Klient:

Grupa IMMOFINANZ

Marka:

Galerie handlowe VIVO! na terenie całego kraju

Brief:

Sieć galerii handlowych, w których można połączyć zakupy, spotkania z rodziną i przyjaciółmi oraz relaks w przytulnej atmosferze kafejek, restauracji i punktów rozrywki. Pomysł na markę wynika z konceptu inwestora, który chciał stworzyć przestrzeń, gdzie można poczuć się młodo, energicznie i poczuć, że się żyje. Tak powstała marka VIVO! (łac. żyję) z logo opatrzonym charakterystycznym wykrzyknikiem. Znak wpłynął na system informacji wizualnej w galerii, dał początek projektom materiałów informacyjnych dla przyszłych najemców VIVO! oraz narzucił ton komunikacji z klientami centrum w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.

Zakres:

branding, materiały promocyjne, serwisy internetowe, obsługa kampanii online i facebooka

Media:

internet, poligrafia, social media

Rok:

2014- nadal