Klient:

NASK (Naukowa Akademicka Sieć Komputerowa), Ministerstwo Cyfryzacji

Marka:

Kampania społeczna „e-Polak potrafi!”

Brief:

Celem kampanii jest przybliżenie korzyści wynikających z cyfryzacji różnych sfer życia (praca, rodzina, rozwój osobisty). Polacy nie korzystają lub w niewystarczającym stopniu korzystają z udogodnień, jakie oferują technologie cyfrowe. Mowa o usługach komercyjnych (m.in. bankowość elektroniczna, zakupy online, media społecznościowe, VOD) oraz e-usługach publicznych (e-administracja, korzystanie z dóbr kultury). Dlatego do udziału w akcji zaangażowaliśmy ambasadorów i influencerów – znanych i lubianych Polaków, którzy zachęcą do załatwiania spraw przez internet. Hasło kampanii „e-Polak potrafi!” wskazuje na lubianą cechę narodową, jaką jest wrodzony spryt i zaradność. Umiejętność ta wpisuje się w tematykę cyfryzacji, która z założenia ma „ułatwić życie”

Zakres:

Strategia, kreacja i realizacja ogólnopolskiej kampanii, współpraca z ambasadorami i influencerami, produkcja spotów i materiałów video, kreacje print i display

Media:

telewizja, kino, prasa, online, content i influencer marketing

Rok:

2019–2020