Klient:

Instytut Żywności i Żywienia

Marka:

Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej

Brief:

Mimo, że świadomość na temat zasad zdrowego odżywiania systematycznie wzrasta, Polacy wciąż spożywają za dużo cukrów, soli i tłuszczu, co skutkuje nadwagą oraz częstym występowaniem chorób, takich jak nadciśnienie czy cukrzyca. Deklarujemy, że czytamy etykiety na opakowaniach produktów spożywczych, jednak zwracamy uwagę głównie na ich skład, pomijając informacje o wartości odżywczej. Nie wiemy, jak interpretować informacje zamieszczone w tabelce dotyczące zawartości poszczególnych składników odżywczych w produkcie oraz dziennego zapotrzebowania na te substancje. Dlatego uruchomiliśmy kampanię „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”, w której pokazujemy, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach online, serwis internetowy kupujeto.pl, scenariusz i produkcja spotu TV, obsługa PR

Media:

TV, outdoor, internet, PR

Rok:

2017


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmaster.test-wp/html/wp-includes/post-template.php on line 310