Klient:

Instytut Książki

Marka:

„Mała książka, Wielki człowiek” – ogólnopolska kampania społeczna na temat czytania dzieciom od momentu narodzin

Brief:

Kampania „Mała książka – Wielki człowiek” przypominała o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Została przygotowana w związku z akcją Instytutu Książki, w ramach której młodzi rodzice na oddziałach położniczych w całej Polsce otrzymali pakiety czytelnicze.

Ideą kampanii było przekonanie, że miłość do książek zaszczepia się od kołyski, zanim dziecko zacznie samodzielnie składać litery. Dobrze dobrane publikacje rozwijają jego umysł i emocje, kształtują kompetencje językowe i rozbudzają wyobraźnię. Liczne działania przypominały, że wspólna lektura może stać się nie tylko wielką przyjemnością, ale przede wszystkim wspaniałą okazją do budowania bliskości, silnych więzi rodzinnych oraz dobrej przyszłości młodego człowieka. Podsumowaniem przekazu jest powtarzający się apel „bądź blisko i czytaj dziecku, bo mała książka to wielki człowiek”!

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach outdoor oraz online, serwis internetowy www.wielki-czlowiek.pl, cykl wywiadów i reportaży, scenariusz i produkcja spotów TV oraz animacji, współpraca z amba-sadorami kampanii i influencerami, obsługa mediów społecznościowych oraz wydarzeń specjalnych

Media:

TV, outdoor, internet, event marketing

Rok:

2017