Klient:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Marka:

ogólnopolska kampania społeczna o przemocy w rodzinie

Brief:

opracowanie strategii i kreacji kampanii dotyczącej przemocy w rodzinie oraz ze względu na płeć. Zamiast epatować agresją, kampania ma wspierać w podejmowaniu odważnych decyzji. Kreacja bazuje na przesłaniu, że przemoc to wybór. Czasem nieświadomy, często wynikający z poczucia bezsilności. Dlatego 3 bohaterów kampanii – ofiara, sprawca i świadek – zachęca do zebrania się na odwagę i powiedzenia „wybieram przemoc pomoc”.

Zakres:

projekty reklamy outdoor, scenariusz i nadzór autorski nad produkcją spotów TV, architektura, projekt, opracowanie treści i wdrożenie serwisu www.wybierampomoc.pl, koncepcja i przygotowanie kampanii online, treść i projekty artykułów sponsorowanych

Media:

outdoor, TV, internet, prasa

Rok:

2016