Przez lata współpracy zrealizowaliśmy dla Polskich Linii Kolejowych S.A. kilkanaście kampanii promocyjnych i PR w całej Polsce. Działania w przestrzeni print i digital oraz regularne briefingi prasowe na bieżąco informują o modernizacjach krajowej infrastruktury kolejowej. Poniżej prezentacja wybranych kampanii.

Klient:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Marka:

udrożnienie łódzkiego węzła kolejowego

Brief:

opracowanie spójnej linii graficznej oraz filmów i kompletu materiałów informujących o postępach prac na linii. Kampania pod hasłem „Tunel, który łączy Polskę” prezentuje postępy i efekty prac, a regularnie publikowane informacje prasowe, artykuły i broszury są źródłem bieżących informacji dla pasażerów.

Zakres:

regionalna kampania informacyjna i PR, landing page, materiały promocyjne, filmy, wystawy fotograficzne,  audycje radiowe, regularne konferencje prasowe (w tym plenerowe)

Media:

TV, internet, prasa, radio, telewizja lokalna/regionalna, outdoor

Rok:

2018 do nadal

Marka:

modernizacja warszawskiej linii obwodowej „Stolica dobrych relacji”

Brief:

opracowanie spójnej linii graficznej oraz filmów i kompletu materiałów informujących o postępach prac na linii obwodowej w Warszawie.  Kampania pod hasłem „Stolica dobrych relacji” wskazuje na kolej jako dobrą alternatywę dla samochodu w podróży po aglomeracji. Film z ujęciami z drona i animacją prezentuje, co zmienia się w stolicy, a regularnie publikowane artykuły i materiały promocyjne są źródłem bieżących informacji.

Zakres:

kampania informacyjna i PR w tym artykuły prasowe, materiały promocyjne (ulotki, plakaty, foldery), filmy, audycje radiowe, outdoor (BB, CLP, komunikacja miejska, tablice promocyjne), wirtualna wycieczka, regularne konferencje prasowe (w tym plenerowe)

Media:

prasa, radio, outdoor

Rok:

2015 do nadal

Marka:

modernizacja linii kolejowej na trasie Kraków-Rudzice

Brief:

opracowanie spójnej linii graficznej oraz filmów i kompletu materiałów informujących o postępach prac na linii. Kampania pod hasłem „Czas na kolej, kolej na czas” prezentuje postępy i efekty prac, a regularnie publikowane artykuły i materiały promocyjne są źródłem bieżących informacji dla pasażerów

Zakres:

kampania informacyjna i PR, w tym artykuły prasowe, ogólnopolska kampania internetowa, strona internetowa, materiały promocyjne (ulotki, foldery, plakaty), filmy promocyjne, audycje radiowe, outdoor (siatki i banery), animacja 3D, regularne konferencje prasowe (w tym plenerowe)

Media:

internet, prasa, radio, outdoor

Rok:

2017 do nadal

Marka:

modernizacja linii kolejowej na trasie Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki

Brief:

opracowanie spójnej linii graficznej oraz filmów i kompletu materiałów informujących o postępach prac na linii. Kampania pod hasłem „Moje miasta, moja kolej” prezentuje postępy i efekty prac, a regularnie publikowane artykuły i materiały promocyjne są źródłem bieżących informacji dla pasażerów

Zakres:

regionalna kampania informacyjna i PR w tym artykuły prasowe, materiały promocyjne (ulotki, plakaty, foldery), filmy, materiały na stronę internetową projektu (teksty, infografiki, videoinfografiki), audycje radiowe, regularne konferencje prasowe (w tym plenerowe), outdoor (siatki, banery, tablice promocyjne)

Media:

prasa, radio, outdoor

Rok:

2018 do nadal

Marka:

modernizacja linii kolejowej na trasie Warszawa–Lublin

Brief:

opracowanie spójnej linii graficznej oraz filmów i kompletu materiałów informujących o postępach prac na linii. Kampania pod hasłem „Będzie bliżej, będzie szybciej” prezentuje postępy i efekty prac, a regularnie publikowane informacje prasowe, artykuły i broszury są źródłem bieżących informacji dla pasażerów

Zakres:

regionalna kampania informacyjna i PR, landing page, materiały promocyjne, filmy, animacje, audycje radiowe, regularne konferencje prasowe (w tym plenerowe)

Media:

TV, internet, prasa, radio, outdoor

Rok:

2017 do nadal