Klient:

Łódź

Marka:

Kampania inwestycyjna „Don’t invest in Łódź”

Brief:

Kampania pod hasłem „Don’t invest in Łódź” zwraca uwagę inwestorów zagranicznych na atuty Łodzi jako miasta kreatywnego, o dużym potencjale gospodarczym i bogatej ofercie biznesowej. Przekaz „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best” oraz charakterystyczne łódzkie przestrzenie prezentują atuty regionu. Materiały filmowe, w tym video 360° czy spot ukazują poszczególne specjalizacje i branże strategiczne dla rozwoju miasta – IT, włókiennictwo czy kosmetologię. Film promocyjny bazuje na testimonialu największych łódzkich inwestorów m.in Instytut Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”, Proteon Pharmaceuticals czy Signify, a odważny spot promocyjny pojawił się na antenie największych stacji biznesowych BBC i CNN.

Zakres:

Kreacja i realizacja międzynarodowej kampanii, produkcja spotu, filmu promocyjnego oraz filmu w rozszerzonej rzeczywistości 360° (gogle VR); spoty radiowe, reklama na lotniskach

Media:

telewizja (CNN, BBC), prasa, OOH, online & content marketing (The Wall Street Journal, Bloomberg, LindekIN), obsługa PR

Rok:

2018–2019