Klient:

Instytut Żywności i Żywienia

Marka:

Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej

Brief:

3 kampanie online pod hasłem przewodnim „Żyjesz zdrowo!”, do których powstały kreacje strategia działań media relations. Każda z akcji dotyczyła odrębnego zagadnienia i grupy docelowej. Pierwsza była skierowana do kobiet w ciąży i miała na celu edukację prozdrowotną oraz promocję aplikacji Zdrowa Mama. Druga propagowała grę „Zdrowice” dla dzieci i młodzieży, zakładającą kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej. Tematem trzeciej kampanii były bezpłatne konsultacje dietetyczne online prowadzone przez doświadczonych ekspertów związanych z Instytutem Żywności i Żywienia. Odnośnikiem do wszystkich kampanii jest Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej Instytutu Żywności i Żywienia, stworzone w celu szerzenia wśród Polaków wiedzy z zakresu żywienia i zdrowego stylu życia. Inicjatywa ma m.in. zapewniać dostęp do wiarygodnych źródeł wiedzy oraz profesjonalne doradztwo ekspertów.

Zakres:

Koncepcja kreatywna kampanii, kampania online, landing page, mailing, newslettery, obsługa PR

Media:

Internet, PR

Rok:

2018

Kampania skierowana do kobiet w ciąży miała na celu edukację prozdrowotną oraz promocję aplikacji Zdrowa Mama.

Kampania zapraszająca na bezpłatne konsultacje dietetyczne online prowadzone przez doświadczonych ekspertów związanych z Instytutem Żywności i Żywienia.

Kampania promująca grę „Zdrowice” dla dzieci i młodzieży, zakładającą kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej.

Marka:

Ogólnopolska kampania społeczna na temat zdrowego odżywiania

Brief:

Mimo, że świadomość na temat zasad zdrowego odżywiania systematycznie wzrasta, Polacy wciąż spożywają za dużo cukrów, soli i tłuszczu, co skutkuje nadwagą oraz częstym występowaniem chorób, takich jak nadciśnienie czy cukrzyca. Deklarujemy, że czytamy etykiety na opakowaniach produktów spożywczych, jednak zwracamy uwagę głównie na ich skład, pomijając informacje o wartości odżywczej. Nie wiemy, jak interpretować informacje za-mieszczone w tabelce dotyczące zawartości poszczególnych składników odżywczych w produkcie oraz dziennego zapotrzebowania na te substancje. Dlatego uruchomiliśmy kampanię „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”, w której pokazujemy, że warto porównywać pozornie takie same produkty podczas zakupów spożywczych, co konkretnie porównywać i jak odnieść te dane do własnych potrzeb. Wprowadzając te 3 proste zasady – mniej cukru, soli i tłuszczu – możemy zadbać o siebie i bliskich oraz ograniczyć ryzyko rozwoju wielu chorób.

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach online, serwis internetowy kupujeto.pl, scenariusz i produkcja spotu TV, obsługa PR

Media:

TV, outdoor, internet, PR

Rok:

2017