Klient:

Instytut Książki

Marka:

„Mała książka, wielki człowiek” – 2. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej

Brief:

Kampania „Mała książka – wielki człowiek” z udziałem Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora przypominała o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Drugą edycję kampanii wsparli aktorka i dziennikarz – Joanna Koroniewska oraz Maciej Dowbor, prywatnie rodzina, która w przywitała swoje drugie dziecko. Znani m.in. z serialu „M jak miłość” czy programu „Pytanie na śniadanie” państwo Dowbor wystąpili w spotach telewizyjnych, który można było oglądać na antenie TVP, TVN i Polsatu. Działania w mediach społecznościowych wzmocnił udział popularnej blogerki i youtuberki, a prywatnie mamy – Karoliny Baszak. Materiały przygotowane z jej udziałem będzie można śledzić na kanale YouTube, Instagramie i Facebooku kampanii. Najbardziej aktualne informacje były także tweetowane na bieżąco.

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach outdoor oraz online, serwis internetowy www.wielki-czlowiek.pl, cykl wywiadów i reportaży, scenariusz i produkcja spotów TV oraz virali, współpraca z ambasadorami kampanii i influencerami, obsługa mediów społecznościowych oraz wydarzeń specjalnych.

Media:

TV, outdoor, internet, event marketing.

Rok:

2018