Klient:

Instytut Książki

Marka:

„Mała książka, wielki człowiek” – 2. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej

Brief:

Kampania „Mała książka – wielki człowiek” z udziałem Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora przypominała o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Drugą edycję kampanii wsparli aktorka i dziennikarz – Joanna Koroniewska oraz Maciej Dowbor, prywatnie rodzina, która w przywitała swoje drugie dziecko. Znani m.in. z serialu „M jak miłość” czy programu „Pytanie na śniadanie” państwo Dowbor wystąpili w spotach telewizyjnych, który można było oglądać na antenie TVP, TVN i Polsatu. Działania w mediach społecznościowych wzmocnił udział popularnej blogerki i youtuberki, a prywatnie mamy – Karoliny Baszak. Materiały przygotowane z jej udziałem będzie można śledzić na kanale YouTube, Instagramie i Facebooku kampanii. Najbardziej aktualne informacje były także tweetowane na bieżąco.

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach outdoor oraz online, serwis internetowy www.wielki-czlowiek.pl, cykl wywiadów i reportaży, scenariusz i produkcja spotów TV oraz virali, współpraca z ambasadorami kampanii i influencerami, obsługa mediów społecznościowych oraz wydarzeń specjalnych.

Media:

TV, outdoor, internet, event marketing.

Rok:

2018

Marka:

„Mała książka, wielki człowiek” – ogólnopolska kampania społeczna na temat czytania dzieciom od momentu narodzin.

Brief:

Kampania „Mała książka – wielki człowiek” przypominała o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Została przygotowana w związku z akcją Instytutu Książki, w ramach której młodzi rodzice na oddziałach położniczych w całej Polsce otrzymali pakiety czytelnicze. Ideą kampanii było przekonanie, że miłość do książek zaszczepia się od kołyski, zanim dziecko zacznie samodzielnie składać litery. Dobrze dobrane publikacje rozwijają jego umysł i emocje, kształtują kompetencje językowe i rozbudzają wyobraźnię. Liczne działania przypominały, że wspólna lektura może stać się nie tylko wielką przyjemnością, ale przede wszystkim wspaniałą okazją do budowania bliskości, silnych więzi rodzinnych oraz dobrej przyszłości młodego człowieka. Podsumowaniem przekazu jest powtarzający się apel „bądź blisko i czytaj dziecku, bo mała książka to wielki człowiek!”.

Zakres:

Koncepcja kreatywna cross-mediowej kampanii, kampania na nośnikach outdoor oraz online, serwis internetowy www.wielki-czlowiek.pl, cykl wywiadów i reportaży, scenariusz i produkcja spotów TV oraz animacji, współpraca z ambasadorami kampanii i influencerami, obsługa mediów społecznościowych oraz wydarzeń specjalnych

Media:

TV, outdoor, internet, event marketing

Rok:

2017